sâmbătă, 22 martie 2014

BEST FRIENDS-medalion

    Cred ca cel mai frumos cadou pentru o prietena e o bijuterie... nu orice fel de bijuterie, ceva SPECIAL, exact ca prietenia voastra. Ce zici de un medalion "best friends"? Eu am cautat mult timp asa ceva si nu am gasit, asa ca m-am gandit sa-l confectionez singura. Ce poate fi mai frumos decat un cadou facut de mana ta? Imagineaza-ti ce bucuroasa e prietena ta ca te gandesti la ea si ca depui si un oarecare efort pentru a-i face un cadou deosebit, unic.  Tu nu te-ai bucura daca cineva care nu este chiar atat de indemanatic ar incerca sa-ti faca ceva special, chiar daca nu ii iese perfect? Nu trebuie sa fie perfect, prietena ta il va aprecia oricum. Nu trebuie sa ii faci cadoul asta doar de ziua ei, il poti face intr-o zi obisnuita pentru a-i aminti cat de importanta este pentru tine.

 Sa incepem:
      Ai nevoie de:
  • Lut de modelaj (Fimo air)
  • O forma de inimioara ( eu am luat-o de la un capac de parfum)
  •  Un cutit "zig-zag"
  • Pix negru 
  • CREATIVITATE
      Sa incepem:
Intinde lutul.
"Decupeaza" o inimioara.
 Cam asa arata dupa ce o finisezi:
Hmm... trebuie sa o "imparti":


 Fa si cate o gaura pentru lantic.
Asteapta sa se usuce.
Acum incepe partea cea mai interesanta, scrie cum vrei tu "BEST FRIENDS". Asta depinde doar de creativitatea ta.
Spor la lucru!
Cand ai terminata finiseaza totul cu un strat de lac de unghii.
 *Pentru a-i oferi o nota personala scrie pe spate initialele voastre. Pe partea ta initiala ei si invers.

   *** Daca ai mai multe prietene foarte bune poti taia inimioara in mai multe bucatele.



                     SPER CA V-A PLACUT, VOUA SI PRIETENELOR VOASTRE


             Va astept cu un like pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/handmadeclao

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu